TAJEMNICZY KLIENT (mystery shopper)

Oferujemy prowadzenie badań w placówkach – handlowo usługowych różnych branż (także pod kątem oceny jakości obsługi telefonicznej Klientów), jako samodzielne zlecenie lub uzupełnienie innych działań (np. określanie potrzeb szkoleniowych, lub ocenę efektów przeprowadzonych szkoleń).
Oferta specjalna:
wizyty „Tajemniczego Klienta” w placówkach firm konkurencyjnych.

UWAGA: szanując prywatność i dobra osobiste innych, oraz przestrzegając zasad obowiązujących w naszej firmie nie nagrywamy przebiegu badań

Badania typu „Tajemniczy Klient” opierają się na wizytach odpowiednio przygotowanych i przeszkolonych osób w wybranych placówkach handlowo – usługowych, których celem jest ocena poziomu obsługi klienta. Wykorzystanie tej metody pozwala na zbadanie (i późniejszą ocenę) bezpośredniego kontaktu Klienta ze sprzedawcą, który zachowuje się naturalnie będąc przekonanym, że obsługuje zwykłego klienta. Ten typ badania umożliwia wychwycenie silnych i słabych stron pracowników w ich relacjach z klientami, pozwala na ocenę efekty skuteczności prowadzonych wcześniej szkoleń, a także na sformułowanie wniosków, które pozwalają Kierownictwu firmy na podjęcie stosownych działań.

 

.:Szybki kontakt:.

Most Consulting - Iwona Traliszewska
ul. Białostocka 10 93-355 Łódź , woj. łódzkie
tel. 511 234 324
email: biuro@mostconsulting.pl
7291540407

wykonanie: PRODO tworzenie stron / Polityka cookies